Мій сайт

Мій сайт

Для чого цей сайт? Як мені спало на думку займатися саме цією темою?

Тематика мого сайту це - хліб та хлібобулочні вироби.На створення сайту з цією темою мене надихнула

мама.Так, вона займається випічкою вже близько 4 років , 2 з яких вже на професіональному рівні. 

Всі вироби створює  без будь якої допомоги, покрокові рецепти знаходила сама , а деякі навіть 

сама і створювала.Мій сайт допоможе їй набрати ще більшу аудиторію бажаючих спробувати 

смачнющу  випічку , адже її таланту не можна пропадати. Я дуже пишаюсь мамою , адже стільки років

вона не могла знайти себе , не могла зрозуміти чого насправді хоче її душа.І ось 4 роки тому , вона 

спробувала спекти свій перший хліб і займається цим до сьогодення.Насправді в моїй родині дуже 

багато любителів щось готувати, але всі вони кондитери , а моя мама вирішила трошки виділитись і 

зайнятись пекарством. І ось так , вона знайшла справу свого покликання аж в 41 рік , а я вважаю що  

ніколи не пізно щось починати, адже життя настільки коротке і в ньому потрібно спробувати все! 


Посилання на сайт /

Комментарии